کسراکسرا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

وبلاگی برای پسملم

مامانی و کارهای نمدی خوشگل

1392/12/17 19:01
نویسنده : mamany
900 بازدید
اشتراک گذاری

یک چند وقتی هست مامان جون هنر مند شده و دست به کارهای هنری خوشگل زده البته گفته باشم

من از کودکی هنرمند بودمخجالتنیشخند..خلاصه از اتاق کسرا بگیر تا دوست و اشنا امروز واسه ی پسملی اویز در

درست کردم که حتما عکسشو براتون میزارم...خیلی علاقه دارم  واسه همین همه ی عروسک هایی

که درست کردم .تمیز و خوشگل میشن... شما دوستان عزیز هم میتونید اگه کاری رو دوست داشتین

بگین براتون درست کنم .فعلا بای. از ادامه مطلب دیدن کنید.

 

 

 

 

 

 

البته اینا کار خودم نیست .الان کابل گوشیم نیست تا فردا میزارم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایدا
17 اسفند 92 19:24
سلام سلیقه تون حرف نداره امیدوارم برای عروسی کسرا جونی تدارکات ببینی ممنون عزیزم.اگه تا اون موقع پیر نشم.حتما واسش سنگ تموم میزارم