کسراکسرا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

وبلاگی برای پسملم

دو ماهگی پسرم

1390/10/27 19:05
نویسنده : mamany
461 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات شه .پسرم دو ماه شدی .پسرم تو این دو ماه خیلی فرق کردی دیگه داری مردی میشی.الهی فدات شم عسلم انقدر ناز میشی وقتی با اون دهان بی دندونت میخندی.از یک ماه نیمی  فقط واسه من و بابایی میخندیدی ولی الان داری به بقیه هم یک کوچولو محل میدی اخه اقا پسر من فقط به مامان و باباش دوست داره بخنده /یک کاری که خیلی مهارت داری .ناخون کشیدن صورتت هر 4روز باید ناخوناتو بگیرم.خیلی وروجکی وقتی رو زمین نگه میداریمت چنان پاهاتو فشار میدی و قدم بر میداری با اون پاهای کوچولو .پسرم خیلی بهت عادت کردم همیشه دوست دارم رو شونهام بخوابی ولی از اونجای که بجز شما کارهای دیگه ای هم دارم مجبورم کمتر بقلت کنم.شما گل پسر من و بابا جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی حسنا جون
29 دی 90 10:10
سلام گل نازم ماشاالله روز به روز خوشگل تر میشی به مامان جونی بگو واست اسپند دود کنه این هم 10000 تا ماچ واسه خوشگلترین نینی دنیا . . . ممنون خاله نظر لطفتونه
رادین
30 دی 90 16:05
2 ماهگیت مبارک مرد کوچک
مامان رويين
1 بهمن 90 11:25
واااااااااي خدا اين آقا پسر كه باباش نگران مامانش و بدنيا اومدنش بود چقدر بزرگ شده ماشاالله
مامان دینا جون
1 بهمن 90 19:44
سلام.چه پسر خوشگلی.با اجازتون لینکش میکنم.خوشحال میشم به وبلاگ دینا سر بزنین و لینکش کنین.