کسراکسرا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

وبلاگی برای پسملم

صحبتهای مامان با نی نی

1390/7/28 20:11
نویسنده : mamany
441 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز و نازنینم امروز شما هشت ماهت تموم شد و وارد نه ماه شدی.عزیز دل مامان نمیدونی چقدر خوشحالم ازاینکه روز به روز داره دیدار من و شما نزدیکتر میشه.کلی این ماه اخری کار دارم اصلا دلم نمیخواد شیطونی کنی زودتر بیای سر موقع باشه پسملم.الان که تو دلمی هر روز سنگین تر و بزرگتر میشی.مامانی دیگه نمیتونه مثل اون موقع ها که شما نبودی پیاده روی کنه.با بابایی کلی راه میرفتیم اصلا هم خسته نمیشدیم.اما حالا حتی میترسم تنها برم بیرون چون که یک دفعه پاهام پیچ میخوره میفتم زمین.مامانی خیلی دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رادین کوچولو
29 مهر 90 12:39
سلام مامانی.انشاا.. که هم خودت هم کسرا جون خوب خوب باشین و بتونی تا قبل از به دنیا اومدنش به همه کارا هم برسی. شاد باشین
سحر مامان آراد
29 مهر 90 13:07
خاله ی هویار
1 آبان 90 20:05
سلام مامانیممنون که به وبلاگم سر زدین انشالله که نی نینیتون به سلامتی به دنیا میاد و شیطونیاشو میبینینمث من همه چیزو میذاره تو دهنش ارزوی سلامتی دارم واسه هر دوتاتون