کسراکسرا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

وبلاگی برای پسملم

درد دلهای مامانی

1390/8/3 12:02
نویسنده : mamany
279 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم منو ببخش.دو روزی هست که خیلی عصبی شدم.همش دوست دارم گریه کنم امروز انقدر تو خونه جیغ زدمو گریه کردم که خدا میدونه.همه میگن تو ماه هاخر نی نی رشدش زیاد میشه باید به خودت برسی .ولی کم اوردم خسته شدم.اصلا کارا طوری که میخوام پیش نمیره.خیلی نگرانتم تو این هشت ماه هر اتفاقی میافتاد خودم و کنترل میکردم حتی یک قطره اشکم نمیریختم.اماه تو این ماه اخر همه چی بهم ریخته   .الان داری بالا و پایین میپری پس حتما حالت خوبه نازنینم.امروز میخوام برم پیش دکترت حتما ازش میخوام یک قرصی چیزی بهم بده تا اروم بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیه مامان آرمیا
3 آبان 90 12:51
سلام معصومه جان حسابی مراقب خودت باش این روزا تا به موقع کسرا رو به دنیا بیاری و مثل من و آرمیا نشی این روزا ارمیا انقد اذیت می کنه که نگو و نپرس. دیروز از دستش نشستم حسابی گریه کردم
فرناز
3 آبان 90 13:41
سلام معصومه جون.نبینم اینطوری ناراحت باشیا.ببین اینایی که می گی تا یه حدی طبیعیه بالاخره علاوه بر تمام تغییرات فیزیکی و هورمونی بدنت یه تغییر عاطفی بزرگ داره تو زندگیت اتفاق می افته که گاهی آدمو نگران می کنه.اما نگرانش نباس و به خوبیاش فکر کن
رادین کوچولو
3 آبان 90 13:49
انشاالله که کسرا جون به دنیا میاد و این سختیا هم زود زود تمام میشه
مژگان مامان درسا
3 آبان 90 14:28
سلام از اینکه به وبلاگم سر زدی خیلی خوشحال شدم انشالله که خودت و پسرت سلامت باشید عزیزم هر وقت اذیت شدی به لحظات خوب و خوش آینده فکر کن . من لینکت میکنم اگر دوست داشتی لینکمون کن .موفق باشی :عزیزم وبتون مشکل داره نمیتونم لینکتون کنم

غزلک*مامان فسقلی*
4 آبان 90 17:30
عزیزمممممم میدونم بعضی وقتا یه چیزایی خارج از تحمل آدمه ولی الان نی نی بیشتر از همه وقتا به آرامش احتیاج داره، یه کم به فکر خودت باش، این روزای آخر رو سعی کن فقط به خودت و نی نی فکی کنی امیدواره هر مساله ای که باعث ناراحتیت شده برطرف شه
محيا كوچولو
5 آبان 90 14:27
سلام خاله اينقده به كسرا جون استرس وارد نكنيد، اين چند روز باقيمونده تا اومدن كسرا را خوب استراحت كن كه بعدا حسرت همين روزها را ميخوري