کسراکسرا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

وبلاگی برای پسملم

بابایی مهربون

1390/8/4 18:14
نویسنده : mamany
298 بازدید
اشتراک گذاری

کسرا جونم امروز میخوام از بابایی مهربونت بگم واست.بخاطر کارهای عقب افتادم خیلی ناراحت بودم که امروز بابا یی گفت سر کار نمیره تا همه کارها رو انجام بده .خونه موند و همه کارهای خونه رو با حوصله انجام داد دستش درد نکنه             مگه نه پسملم                                                                           خیلی ها دوست دارن یک شوهر مهربون داشته باشن مثل بابایی که من دارم خداروشکر                                             دوست داریم بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی حسناجون
8 آبان 90 11:24
سلام خوبی خانم با سالروز ازدواج ان هستم منتظرحضور گرمتون هستم وای .. امیدوارم همیشه خوشحال باشین باهم مهربونتر از همیشه
عرشيا
14 آبان 90 8:21
خيلي مطالبتون جالبه.به وبلاگمون بيشتر سر بزنين.منم با اجازتون add ميكنم وبتونو ايشالله كسري جون سالم بدنيا بياد.