کسراکسرا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

وبلاگی برای پسملم

سونوی اخری پسملمون

1390/8/19 21:24
نویسنده : mamany
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی های خوشگل.امیدوارم حالتون خوب خوب باشه و مامان جونی ها رو اذیت نکنید.امروز من و بابای اقا کسرا رفتیم سونوگرافی ببینیم این اقا پسره چرا نمیاد که اقا دکتره فرمودن 38 هفته و 1 روزه که گذشته یعنی دو هفته دیگه مونده بازم انتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتظار                         پسر جونم خسته شدم زودی بیا دیگه        الهی مامان قربونت بره وقتی بیای دلم برای این تکونای خوشگلت خیلی تنگ میشه                                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نگین مامان رادین
19 آبان 90 22:46
سلام، از حالا دلتنگ تکونهاش نباشید وقتی بیاد با لبخند هاش دنیا تورو شیرین میکنه،ایشالله به سلامتی بییاد بغلتون
سحر مامان آراد
20 آبان 90 11:56
ایشالا به سلامتی بیاد بغلت فکر کنم تاریخ تولد کسرا جون با آراد من نزدیک باشه ایشالا همه نی نی ها سالم باشن
مامانی درسا
20 آبان 90 14:19
سلام مامانی کسرا . وجودش همیشه دل انگیزه چه توی شکمت چه کنارت . خدا حافظش باشه
مامان رادين
21 آبان 90 9:31
سلام ماماني مهربون ممنون به سر زدين به اميد پسر نازتون روبزودي سالم وتپل بغل مي كني متظر ديدن روي ماهش هستيم خبرمون كنيد تا بيام عكس هاشو ببينيم
فرناز مامان رادین
22 آبان 90 0:03
سلامعصومه جون.ایشاا... که خودت و نی نی گلت خوب خوب باشین.منم این روزا مثل خودت در انتظار نی نی هستم و با کمردرد دست و پنجه نرم می کنم.خیلی مراقب خودت و نی نی باش
رادین کوچولو
23 آبان 90 2:30
ما که منتظر اقا کسرا هستیم